Drugačija mapa Splita



FAQ

Pročitaj odgovore na često postavljana pitanja o drugačijoj mapi Splita.

Kako mogu dobiti mapu?

Mape se mogu besplatno nabaviti u splitskim kafićima, restoranima, hotelima i hostelima, a veće količine mapa besplatno se mogu preuzeti u Klubu Zona. Na ovom webu postoji obrazac za upis na listu zainteresiranih za buduća izdanja...

Po čemu je ovo drugačija mapa Splita?

Mapa se razlikuje od klasičnih turističkih mapa jer je informativna, zabavna, besplatna i u svemu originalna mapa čiji sadržaj kreiraju mladi volonteri. Njen sadržaj pomaže gostima doživjeti grad iz perspektive koju ne nude turistički vodiči nego lokalci.

Kome je namijenjena ova mapa?

Mapa je namijenjena gostima koji žele upoznati grad i što prije se uklopit među domaću ekipu i njihove rituale i običaje.

Što ova mapa nudi?

Mapa gostima omogućava da upoznaju Split i njegovu povijest, njegove stanovnike i mjesta koja posjećuju lokalci, a sve u zabavnim i duhovitim natuknicama na engleskom jeziku prilagođenom mladima i njihovom načinu sporazumijevanja.

Koliko su ovakve mape popularne?

U 2019. podijeljeno je više od 30 tisuća primjeraka, a 2014. godine Info zona je realizirala sličnu mapu i podijelila je više od 50 tisuća primjeraka, a samo tijekom održavanja festivala Ultra Europe, u suradnji s organizatorima festivala, podijeljeno je više od 16 tisuća mapa. Mapa je svojim drugačijim pristupom stekla iznimnu popularnost među turistima, stranim studentima te vlasnicima hostela i apartmana.

Kako mogu podržati izradu mape?

Na početku izrade novog izdanja mape, možeš ispuniti anketu, prijaviti se za sudjelovanje u volonterskom timu ili dati financijski ili neki drugi doprinos koji će pomoći u realizaciji mape. Iskoristi obrasce na ovom webu ili nam piši na mapa@infozona.hr.

Kako se moj restoran, dućan ili apartman mogu naći na mapi?

Brojne lokacije upisane su prema izboru tima koji radi na mapi, ali postoji i oglasni prostor. Zakup oglasnog prostora način je podrške izradi mape.

Tko radi ovu mapu?

Mapu realizira volonterski tim koji pod mentorstvom Info zone kreira sadržaj, a za dizajn je angažiran vanjski suradnik.